19 Oktober Utmanad.......

Fick en utmaning av Lenislenis igår  tycker den var rätt ok så jag bestämde mig för att ta utmaningen. 

Vilken mat äter du ofta?
Köttfärs i olika former.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av? 
Är det inte på restaurang eller att det är serveringspersonal så hjälper jag oftast till att duka av.

Var sitter du helst när du bloggar? Hemma vid min stationära dator.

Köper du ofta Triss?
Enstaka gånger det är därför jag sällan vinner!

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Alcudia Mallorca med familjen  och de 2 gånger jag själv varit på rehabilitering på Teneriffa.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Det är nog mest TV4 skulle jag tro.

Vilket är ditt favorit vin? Har inget dricker det inte så ofta men gärna ett Merlot vin.

Jag gör så här att de som vill få anta min utmaning!


Här kommer lite fler LO´s från studentalbumet om ni inte har tröttnat!
Miniatyrbilderna är klickbara.


På detta blad ska man vända på översta bilden så finns det ett foto till under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0