4 Oktober Datakrångel jag blir knäppt........

 
 
  

Jag har lite problem Rolling Eyes

Jag har två gamla datorer ca 6 år båda två med Windows Xp, i dessa datorer har jag foton och div som jag skulle vilja föra över till den nya datorn med Vista i. Jag har försökt att bränna ner foton på CD men när jag sätter den i den nya datorn med Vista säger den att mappen med foton är tom? Jag kan titta på bilderna i den gamla datorn så de finns ju på CD?
Jag provade med en ny extern hårddisk och det gick första gången men när jag använde den en andra gång så visar den inte ens att den externa hårddisken är inkopplad samma gäller mitt USB minne! Blir snart knäpp med allt dator krångel någon som har något tips eller är det kört Question Rolling Eyes

Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0