2 februari Ny månad....

Ja då har vi lämnat första månaden på året. Idag har jag tänkt mig en städdag!
Började med pysselrummet och där hittade men lite roliga saker men fick hålla fingrarna i styr så jag inte började pyssla! Ska ju ha en kurs i kortmakeri på lördag så det är ju bra om inte kursdeltagarna får astmaanfall när de kommer hit! Måste försöka organisera om lite här uppe så 6 12 åringar får plats tycker det är bra om de får plats i pyssel rummet så jag slipper att flytta alla grejer. Måste göra ett kort också som de ska få inspireras av och hitta någon skiss som de kan utgå ifrån. Sortera lite papper så jag vet vilka de får använda och så det är att lite arbete innan en kurs!

Tjillevippen!
Lena

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Ha, ha, ha.... astmaanfall!! Precis så tänkte jag när jag dammsög igår, tur att barnen inte har kompisar som har astma....... :-)

2009-02-02 @ 22:35:04
URL: http://veronikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0