18 maj Digiscrap.....

Idag har det regnat och varit tråkigt väder. Testade att använda en mall i photoshop har funderat på detta länge men inte vågat mig på detta. Men nu gjorde jag ett försök. Jag bara tog två foton och några färger så det är inte så estetiskt tilltalande men det är ett provexemplar :-) Jag gillar den form av Digiscrap som Tipsy Tessie gör jag tror hon använder en hel del mallar av AliE. Det blir nog till att köpa några sådana mallar när jag har testat och lärt mig lite mer.


Imorgon så jobbar jag hela dygnet och på onsdag ska jag få min bromsmedicin så det är fullt upp!
Ha de gött!
Lena

Kommentarer
Postat av: Emily

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-12 @ 16:56:44
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0