24 Oktober Varmt....

Här på Teneriffa och Los Cristianos är det 34 grader puh! Men jag ska inte klaga för jag vet att det inte är många varmgrader hemma i Sverige. Här har inte mycket förändrats sedan jag var här för 2 år sedan. Samma personal och samma restauranger m.m. Min rumskompis ska byta rum på tisdag till botten våningen det ser jag fram emot hoppas jag får en ny rumskompis som är lite positiv! Imorgon ska jag och min sjukgymnast bestiga Mont Chic ett berg bakom hotellet vi får väl se om jag klarar det... Ska försöka ta lite kort som jag för hoppningsvis får in här på bloggen. Har inte pysslat något det är för varmt.

Fortsättning följer...
Lena

Kommentarer
Postat av: Paula

Härligt med värme och sol. Idag är det verkligen GRÅTT!! Va bra att det ordnade sig med rumskompisen. Micke var här med mallarna. Wow va kul. Har använt flera stycken redan. Får se om det blir något handlat på mässan på lördag. Ha det så bra och fota mycket så du har att scrappa när du kommer hem. kramar

2007-10-25 @ 20:27:43
Postat av: Ulrika

Guuud, vad skönt det låter med den värmen!!! Jag fryser lika mycket inne som ute idag för värmen på jobbet funkar inte! De har väl tänkt att frysa ut oss helt och hållet nu
;-)
Fingrarna är som ispinnar!
Jag laddar för mässan i Karlstad imorgon - tänkte köpa julpapper och börja med julkorten. Ambitiöst va?!!
Har det skönt nu....!!!

2007-10-26 @ 10:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0