8 November Packat och klart.....

Ja då har jag packat klart.... Imorgon börjar resan till Teneriffa! Jag ska först till Karlstad och få min MS behandling sedan tar jag tåget till Arlanda för övernattning på Sky City. Kl 8 flyger jag från Arlanda till Clinica Vintersol Teneriffa för 4 veckors rehabililtering. Det ska bli så gött och få komma igång med träningen igen. Kommer sakna familjen förstås men de klara sig bra utan mig det vet jag. Ska försöka att blogga därifrån men jag vet inte om bilderna kommer bli för stora för att lägga upp i bloggen men jag ska göra ett försök.

Ha det gött alla vänner!

Kommentarer
Postat av: nancy

Låter underbart och lycka till med allt.

Kram

2009-11-09 @ 00:25:17
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej..

Först måste jag säga att du gör helt underbara kort osv, riktigt vackra!

Jag såg länken till din blogg på ett MS forum, som jag råkade komma in på eftersom jag söker information till min mamma som har MS. Där såg jag att du bytte medicin från B till T. Var detta ett bra byte? Om du vill och har tid kan du gärna svara på detta till min mail, [email protected]



Ha en underbar resa!



Med vänlig hälsning /Annika

2009-11-10 @ 00:25:13
Postat av: Paula

Ha en skön tid på Teneriffa.

kram Paula

2009-11-10 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0